Jak utrzymać obsługę klientów na wysokim poziomie w branży e-commerce?

Rozwijasz własną działalność i wraz ze wzrostem liczby klientów pojawiają się problemy z zachowaniem odpowiednio wysokiej jakości obsługi Twoich klientów? Każdy z nas na początku zajmował się w swoje firmie wszystkim, planowaniem, wdrażaniem w życie, sprzedawaniem, reklamowaniem.

Rozmawialiśmy z każdym klientem, który zwrócił się do nas poprzez któryś z kanałów komunikacyjnych. Dzięki temu mieliśmy pewność, że każdy klient obsługiwany jest na odpowiednio wysokim poziomie i cały czas trzymaliśmy rękę na pulsie.

Większa liczba klientów czyni jednak niemożliwym obsłużenie ich osobiście na takim samym, wysokim poziomie. Kolejny krok w rozwoju własnej działalności zawsze wiąże się z wprowadzeniem pewnych zmian w sposobie funkcjonowania firmy.

Potencjał pracy zespołowej

Jak zatem poradzić sobie, gdy liczba klientów stale wzrasta, a nasz personel nie do końca jest w stanie udźwignąć ten ciężar? Jeśli pragniesz, by Twoja firma szła z duchem czasu, warto poznać pomocne i elastyczne narzędzie, jakim jest system Thulium.

W zależności od rodzaju prowadzonej przez siebie działalności możesz skorzystać z różnych elementów wchodzących w zakres oferowanych przez Thulium rozwiązań. Istota działań opiera się na polaczeniu całości komunikacji w jeden omnichannel nadzorowany w Twojej przeglądarce.

Nie tracisz zatem tego, co sobie bardzo cenisz, czyli poczucia kontroli nad procesami zachodzącymi w Twojej firmie. Całość komunikacji zebrana jest w jednym miejscu, wszystko jest jasno uporządkowane, zadania rozdzielone, a klient obsłużony tak, jakbyśmy sami się tym zajmowali.

klienci w sklepie ecommerce

Skorzystaj z pomocnych i sprawdzonych narzędzi

Prowadząc działalność zawsze mamy na celu rozwój, a wraz z nim wzrasta konieczność sięgania po pomocne rozwiązania. Nie traktujmy tego jak kolejnego kosztu, ale jako szansę na dotarcie do jeszcze większej grupy odbiorców oraz utrzymanie dotychczasowych, dzięki zapewnieniu im najlepszej obsługi.

Jednym z podstawowych narzędzi wchodzących w skład systemu Thulium jest system obsługi zgłoszeń. Umożliwia on sprawne rozdzielenie zadań pomiędzy pracowników, w taki sposób, że każdy wie, co ma robić, obowiązki się nie dublują, a klient dostaje profesjonalną i rzetelną obsługę.

W pracy zespołowej drzemie niesamowity potencjał, który możesz wykorzystać z powodzeniem również w swojej firmie. W razie potrzeby zadania są łatwo przekazywane wraz z całą historią, dzięki czemu żadne zgłoszenie nie pozostanie bez właściwej obsługi.

Jasny podział zadań

System obsługi zgłoszeń w sklepie internetowym to podstawa! Każda sprawa, z którą zgłaszają się klienci zostaje przetworzona w odpowiedni ticket, który zostaje przypisany właściwemu agentowi.

Zadanie zostaje jasno przydzielone, całość komunikacji w tej sprawie jest kumulowana i zapamiętywana, a w razie potrzeby możemy ticket przekazać innemu pracownikowi, bez szkody dla procesu komunikacji z klientem.

Wszystkie wiadomości trafiają do całego zespołu, nic zatem nie zostanie pominięte. W pracy zapanuje porządek, Ty utrzymasz nadzór nad realizacją zadań, a klient dostanie najlepszą obsługę!

Na co jeszcze pozwala system Thulium?

Rozbudowane programy do obsługi klienta takie jak Thulium posiadają bardzo rozbudowaną funkcjonalność, która usprawni działanie Twojego sklepu e-commerce.

Poza systemem obsługi zgłoszeń, przydatnym np. przy reklamacjach, otrzymasz również dostęp do dedykowanego czatu na strony internetowe, dzięki czemu część zgłoszeń rozwiążesz w szybkim kontakcie z klientem, a wdrożenie chatbota pozwoli na załatwienie części z nich bez ingerencji człowieka.

Oprócz tego system pełni funkcję prostego CRM’a, infolinii, pozwala na szczegółowe raportowanie działań, a dodatkowo zapewnia szereg integreacji z najpopularniejszym softwem wykorzystywanym w e-biznesie.

Bez problemu powiążesz go ze swoim sklepem na Magento, AtomStore czy IdoSell, a także najpopularniejszym portalem aukcyjnym – Allegro.pl. Zapewnia również integrację z Jirą, Baselinkerem czy Messengerem – koniecznie sprawdź mozliwości systemu Thulium i tego jak może on pomóc w rozwoju Twojego e-biznesu.

Najnowsze artykuły

A może zainteresuje Cię: